Generalforsamling 2024

Kære alle medlemmer af Enhedslisten i København

Lørdag den 9. marts kl 10:00-17 afholder vi årets generalforsamling og alle medlemmer er velkomne. Mødet bliver afholdt i lokaler hos HK Hovedstaden på Svend Aukens Plads 11, 2300 København S

Generalforsamlingen er et møde for alle medlemmer, hvor vi tager de strategiske beslutninger om hvad vi skal arbejde med det kommende år, samt vælger en bestyrelse og meget mere.

Generalforsamlingen er for alle medlemmer af Enhedslisten, der bor i København. Hvis du sidder og læser denne mail nu, er generalforsamlingen også for dig – og vi vil gerne have dig med!

Hvis du er nyt medlem, aldrig har været på en generalforsamling eller bare har brug for en genopfriskning, så er du velkommen fra kl 9:30, hvor vi holder en kort introduktion til hvad en generalforsamling er og hvordan Enhedslisten København er bygget op, så du kan blive klædt på til at deltage i mødet. Ingen tilmelding er nødvendig, bare duk op.

Du kan læse GF 2024 hæftet ved at trykke her