Generalforsamling 2020

Københavnsbestyrelsen inviterer alle medlemmer i København til
ordinær generalforsamling 2020

Generalforsamlingen afholdes lørdag d. 21. marts 2020, hos:
HK Hovedstaden, Svend Aukensplads 11, Islands Brygge

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har tale- og stemmeret. Medlemsskab vil blive kontrolleret i døren.

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har ret til at stille op til bestyrelsen. Deadline for opstilling er senest 10 dage før GF, dvs. senest d. onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Opstillingstekst inkl. foto sendes til: kbh@enhedslisten.dk
Se mere under vedtægternes “§ 6 valg af bestyrelsen”

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har ret til at stille hovedforslag på generalforsamlingen. Deadline for at stille forslag er 10 dage før GF, dvs. senest onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Forslag sendes til: kbh@enhedslisten.dk senest onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Se mere under vedtægternes “§ 4 Generalforsamlingen”

Man kan som altid stille ændringsforslag på selve generalforsamlingen, jf. den af generalforsamlingen fastsatte forretningsorden. Forslag til denne vil fremgå af generalforsamlingshæftet.

Det endelige generalforsamlingshæfte med opstillinger og indkomne forslag ligger klar her på siden senest d. 14. marts.

VI SES!