Generalforsamling 2020

OBS: GENERALFORSAMLINGEN ER UDSAT PÅ UBESTEMT TID.
Vi melder ud, når vi ved hvornår vi forsvarligt kan sætte en alternativ dato for afvikling af generalforsamlingen.

Du kan finde generalforsamlingshæftet nederst på denne side. Da generalforsamlingen er udskudt, er deadline for at stille forslag og for at stille op til bestyrelsen også udskudt (indtil nu på ubestemt tid). Begge dele kan derfor nås endnu, se yderligere information nedenfor.

Kærlig hilsen bestyrelse og sekretariat.

Københavnsbestyrelsen inviterer alle medlemmer i København til
ordinær generalforsamling 2020. Datoen meldes ud hurtigst muligt.

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har tale- og stemmeret. Medlemsskab vil blive kontrolleret i døren.

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har ret til at stille op til bestyrelsen. Deadline for opstilling er senest 10 dage før GF, dvs. senest d. onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Opstillingstekst inkl. foto sendes til: kbh@enhedslisten.dk
Se mere under vedtægternes “§ 6 valg af bestyrelsen”

Alle medlemmer af Enhedslisten-København har ret til at stille hovedforslag på generalforsamlingen. Deadline for at stille forslag er 10 dage før GF, dvs. senest onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Forslag sendes til: kbh@enhedslisten.dk senest onsdag d. 11. marts kl. 12.00. Se mere under vedtægternes “§ 4 Generalforsamlingen”

Man kan som altid stille ændringsforslag på selve generalforsamlingen, jf. den af generalforsamlingen fastsatte forretningsorden. Forslag til denne vil fremgår generalforsamlingshæftet.

Læs generalforsamlingshæftet her.

VI SES!