Kick-off-møde: Loft over de københavnske huslejer! Dør-til-dør-kampagne

Studiestræde 24
1455 København
Danmark
Kick-off-møde: Loft over de københavnske huslejer! Dør-til-dør-kampagne @ Enhedslisten | København | Danmark

Med spidskandidat i KBH Pelle Dragsted

Lokale: Studiestræde – lokalet i stuen med indgang fra gården.

Tilmelding: skriv til [email protected]

Et flertal i folketinget har netop indført et huslejeloft, der beskytter over 200.000 lejere mod voldsomme huslejestigninger. Partier fra blå blok stemte imod, og huslejeloftet risikerer derfor at blive annulleret efter et valg.

Enhedslisten laver derfor en kampagne om konsekvenserne for lejere ved en blå valgsejr – og EL København lægger hus til et kickoff sammen med EL Frederiksberg, hvor vi inviterer en eller flere fra afdelingerne til at høre om kampagnen, og forhåbentligt bære den tilbage til afdelingen ❤️💚

På mødet vil Pelle Dragsted fortælle om Enhedslistens kamp for loft over huslejen, og man vil blive sat ind i hvorfor dør-til-dør er et super meningsfuldt kampagneredskab. Man vil også modtage et kort over netop sin lokalafdelings blokke med risiko for store huslejestigninger, en samtaleguide og meget mere.

Vi i EL Københavns forretningsudvalg håber, at der fra mange københavnske afdelinger vil være en, der synes om ideen og er frisk på at være ansvarlig for kampen mod huslejestigninger i jeres del af København.

Se på facebook