Stillingsopslag

Enhedslisten København søger kampagnesekretær til kommunalvalget 2021

Kan du organisere Enhedslisten Københavns kommunalvalgkamp?

Enhedslisten København søger en kampagnesekretær med tiltrædelse 1. januar 2021 til at organisere den kommende kommunalvalgkamp. Stillingen er på fuld tid og er tidsbegrænset til 31. december 2021.

Arbejdets karakter

Din primære opgave bliver den praktiske organisering og planlægning af kommunalvalgkampen. Det betyder bl.a. at samarbejde med afdelingerne, koordinere kampagneaktiviteter, tilrettelægge debatarrangementer og koordinere selve valgkampen i ugerne op til valgdagen.

Som kampagnesekretær bliver du en del af vores sekretariat, hvis mål er at sikre Enhedslistens stærke position, som et af de største partier i København. Det skal gøres ved at få alle medlemmers ressourcer i spil, og en af dine hovedopgaver bliver derfor organisering og inddragelse af medlemmer til valgkampen.

Vi leder med andre ord efter en arbejdsom generalist, der er i stand til at påtage sig hurtigt skiftende opgaver og kan holde hovedet koldt imens. Enhedslisten København er en politisk styret organisation, hvor prioriteter og strategier kan skifte løbende. Det skal du kunne tilpasse dig. Af denne grund er det en fordel, hvis du har kendskab til organisationen og forståelse for de dynamikker der gør sig gældende i organisationer som vores.

Vi forventer at du har dokumenteret erfaring med politisk kampagnearbejde og/eller projektledelse og kan overholde deadlines og budgetter. Med fordel har du tidligere beskæftiget dig med københavnsk politik og forstår de problematikker der gør sig gældende her. Det er vigtigt at du evner at samarbejde med vidt forskellige mennesker med forskelligt temperament og kan håndtere konflikter når de opstår.

Vi forventer, at du:

• Er god til at tale med og engagere mange forskellige slags mennesker
  • Er holdspiller og god til at samarbejde
  • Har gåpåmod og vedholdenhed i den opsøgende kontakt
  • Kan se muligheder og skabe forbindelser mellem folk
  • Kan lide at organisere og bidrage til, at alles ressourcer bliver brugt i fælles projekter
  • Har evnen til at strukturere din egen tid og arbejdsopgaver
  • Har politisk tæft og forståelse for kommunalpolitiske spørgsmål
  • Har kendskab til Enhedslistens organisation og politik
  • Har kendskab til det politiske landskab i KBH

Vi tilbyder:

• At du bliver en del af et team af tre ansatte i Enhedslisten København
  • At du får medindflydelse på organiseringen af dine arbejdsopgaver og arbejdstid
  • At samarbejde med en organisation af ihærdige aktivister og 3.250 københavnske medlemmer
  • At du bliver en del af en arbejdsplads i Enhedslistens lokaler, der er fyldt med gode kolleger, der brænder for det, de laver

Det praktiske

I Enhedslisten har vi enhedsløn. Alle fuldtidsasatte får 35.593,26 kr. om måneden. Vores pension følger CO-Industris overenskomst. Dertil kommer en fritvalgsordning på 5 %. Du skal være indstillet på til tider skæve arbejdstider – også aften og weekend. Overarbejde afspadseres 1:1. Du skal senest i forbindelse med ansættelsen, men gerne allerede, være medlem af Enhedslisten.

Du kan få mere at vide om stillingen hos københavnssekretær Liv Rabjerg på kbh@enhedslisten.dk eller 22 49 05 24.

Vi skal have din ansøgning via mail senest den 29. oktober 2020, kl. 12.00 til kbh@enhedslisten.dk. Skriv ”Kampagnesekretær” i emnefeltet.

Ansættelsessamtaler afholdes onsdag d. 11/11 kl. 12 – 15 og torsdag d. 12/11 kl. 12 -18.