Enhedslistens kandidat fortæller om 30 timers arbejdsuge i kampagnefilm.

KV17: Kampagnefilm

Vi har produceret fire kampagnefilm til valgkampens slutspurt. De ligger på vores Facebookside og vi håber at I vil like og dele dem, så vores budskaber om mere plads til cykler og grøn trafik, 30-timers arbejdsuge, plads til leg for børnene og flere billige boliger kan komme ud til så mange vælgere som muligt. Den sidste film om boliger kommer op på valgdagen.

Hvis du ikke er på Facebook så kan filmene ses her og du kan dele dem på mail ved at trykke på brev-ikonet nedenfor.

Et København med plads til leg

⚽ ET KØBENHAVN MED PLADS TIL LEG ⚽Byens yngste skal boble af begejstring for at møde verden og København skal kunne passe på alle børn, uanset størrelsen på forældrenes pengepung. Det kræver at lærerne har tid til at forberede sig, kortere skoledage og flere pædagoger i byens vuggestuer og børnehaver – så der er plads til leg, venskaber og udvikling.

Opslået af Enhedslisten-København på 19. november 2017

30 timers arbejdsdag nu

✊ 30 TIMERS ARBEJDSUGE NU ✊Vi lever ikke for at arbejde – vi arbejder for at leve. I Enhedslisten kæmper vi for en kortere arbejdsdag, så vi kan have tid til hindanden, undgå at blive nedslidte og få en bedre livskvalitet. 8 fagforeninger i København er gået sammen for at opfordre Københavns kommune til at sætte arbejdstiden ned til 6 timer om dagen. Det bakker vi selvfølgelig op om. Gør du også?

Opslået af Enhedslisten-København på 17. november 2017

Ren luft kræver handling

? REN LUFT KRÆVER HANDLING ?Vi ved at over over 90 % af københavnerne cykler, kører med offentlig transport eller går til arbejde eller studie hver dag. Det er vi rigtig glade for, men vi ved at København kan blive grønnere. Vi vil fortsat kæmpe for flere brede cykelstier, bedre offentlig transport og så vil vi bygge letbaner – så vi kan koble byen sammen med omegnskommunerne.Alle skal kunne trække vejret i København – også i fremtiden.

Opslået af Enhedslisten-København på 16. november 2017