Vi søger pressesekretær til kommunalvalget:

Vil du være med til at lave Københavns fedeste valgkamp i efteråret 2017?

Enhedslisten København søger en pressemedarbejder til kommunalvalgkampen, hvor vi skal sikre Enhedslistens stærke position som et af de største partier i Københavns borgerrepræsentation.

Du vil blive ansvarlig for pressearbejdet og vil få arbejdsopgaver, der spænder fra at forberede kandidater til presseinterviews til at skrive indlæg til lokalpressen.

Vi håber at du:

• er god til at skrive og kan producere skriftligt materiale hurtigt,
  • er god til opsøgende journalistisk arbejde og har sans for at sælge historier til både lokalpresse og nationale medier,
  • er holdspiller, der har lyst til at indgå i et team med vores valgkampsgruppe og kandidater til borgerrepræsentationen,
  • har evnen til at strukturere din egen tid og arbejdsopgaver,
  • har politisk tæft og forståelse for kommunalpolitiske spørgsmål i København,
  • har kendskab til Enhedslistens politik.

Vi tilbyder:

• at du bliver en del af et velfungerende team af fire ansatte i Enhedslisten København og får et tæt samarbejde med Enhedslistens borgmesterkandidat samt vores kommunikationsafdeling på Christiansborg,
    • at du bliver en del af en valgkampagne med masser af gejst og energi,
    • et samarbejde med en organisation af ihærdige aktivister og over 2.000 københavnske medlemmer, der deltager i valgkampen,
    • en kort vej fra ide til fælles handling og indflydelse på  valgkampagnen,
    • at du bliver en del af en arbejdsplads på Enhedslistens Landskontor, der er fyldt med gode kolleger, der brænder for det, de laver.

Det praktiske:

Tiltrædelse er 1. august 2017. Stillingen er med udgangspunkt på 25 timer om ugen og er tidsbegrænset til 31. december 2017. Lønnen er kr. 23.255,05 om måneden, udregnet efter vores enhedsløn, plus pension der følger CO-­‐Industris overenskomst. Du skal være indstillet på meget flydende arbejdstider op til valget den 21. november – også om aftenen og i weekender. Til gengæld er der tid til afspadsering i resten af ansættelsesperioden. Overarbejde afspadseres 1:1. Du skal senest i forbindelse med ansættelsen, men gerne allerede, være medlem af Enhedslisten.

Du kan få mere at vide om stillingen hos Lotte Barfod, tlf. 23713150.  Ansøgningsfrist: 9. juni kl 12.00 til  [email protected]. - Ansættelsessamtaler gennemføres 16. juni.